2015年11月9日 星期一

食食食 ♥ GUDETAMA x IZUMI CURRY

由上網見到消息之後 我已經好期待新的呢間GUDETAMA餐廳喇
因為比起尖沙咀 觀塘 GUDETAMA餐廳  呢間真係近屋企太多喇!

估計假期會很多人排隊 所以趁星期一晚靜靜地
我7點幾到餐廳 等左15分鐘多少少就有位


餐廳內佈滿GUDETAMA的佈置 感覺佈置上比點心店更豐富




玉子椅套 一字排開好有氣勢啊 仲有唔同表情!

我見梳化上會有幾個GUDETAMA公仔! 可以俾人攬住影相

其實餐牌上真係有好多GUDETAMA啊 我見有好多女仔都不停影影影

餐牌只有一大版 仲有紙俾客人自己落單

 選擇不算多 但樣樣都有GUDETAMA樣 好得意啊!

套餐可選橙汁或蘋果汁 GUDETAMA杯都好可愛
平時跟餐飲品都細細杯 今次份量都算幾好!

蘋果汁加了冰 唔算太甜 幾好飲

🍲[流心芝士玉子飯]

GUDETAMA咁多款造型入面
玉子壽司款絕對係我既最愛

造型靚 加上聽講呢款係葵芳店限定
切開後有芝士有火腿片
味道幾好但可惜冇流心

成個飯最最最好食係薯仔! 呢度的薯仔雖唔係平時入味的咖哩薯仔
但薯仔有先炸過再放上咖哩飯上面 又軟又香


🍲[奄列吉列豬排咖哩飯]
Gudetama奄列造型 好可愛懶懶閒  愈睇愈懶
咖哩汁我味濃不過我覺得可以再辣少少

吉列豬扒炸得好香脆 咬落去時脆卜卜

兩個人食埋單差不多$200 連紙巾都有GUDETAMA!