2015年11月6日 星期五

日本買物分享 🎁 GUDETAMA DECO LATTE ART

平時我因為對咖啡因敏感 所以好少飲
(次次飲完我都會好暈好想訓覺)
有時買STARBUCKS我都係會要求[少咖啡]
我只係貪拎住咖啡杯又靚又CHILL既感覺

其實我平時有係公司咖啡機試玩打奶泡做拉花
只不過只靠YOUTUBE學 我實在識得太少

今次會買主要係因為我最近的新寵 [GUDETAMA]
係INSTAGRAM見到呢個[一秒懶人零技術咖啡拉花紙]
太可愛喇! 只係$30 忍唔住買

買左喇 作為粉絲 我連包裝都覺得好靚 影左好多相


背後呢 本身有教你沖泡方法 相信就算唔識日文都教得掂 無問題
一包入面有十張 款款唔同樣無重複 每一小包裝都有獨立包裝
只要打開後放在咖啡或熱牛奶上面就可以


做之前 先確認咖啡杯直徑要同咖啡拉花紙差不多 大約6.5CM
要大小差不多 如果唔係放落去去就唔靚架啦


每一小片都有一個小切口 方便拎住放拉花紙放入杯
我建議大家可以的話 最好先用咖啡機打好厚厚的奶泡
或者單用熱鮮奶 因為愈白就愈顯圖案啊
(記得將比較雪白的地方留返放係GUDETAMA面上啊!)


因為拉花紙會慢慢溶化 所以放好後 我會蓋住大概三分鐘
就見拉花紙慢慢溶化 同咖啡融為一體

愈 睇 愈 靚 ♥ ♥ ♥ ♥