2015年12月29日 星期二

🎄 聖誕節必做ヽ(✿゚▽゚)ノ交換禮物收穫 🎁

聖誕節必做的一定係交換禮物!
一年一度幾個女仔的聖誕節交換禮物又來啦
今次係同另外兩個Disneyholic Fans一齊交換禮物
所以主題理所當然就係迪士尼

我地今次其實係送禮物多過交換禮物
因為我地人人都為其他兩個人一人一個禮物盒
BUDGET $250 PER BOX

我自己就由大概三個星期前開始準備
由INSTAGRAM睇到日本代購 周圍搵SHOP
終於都有好幾樣野搵到喇

R小姐 ♥ 妙妙貓 FANS
- 小小CHIP'N'DALE毛毯
- 妙妙貓化妝袋
- ALICE IN THE WONDERLAND環保袋

J小姐 ♥ 巴斯光年 FANS
- DISNEY TSUM TSUM 毛毯
- 5個彩虹色 Deco Rush
- Minnie軟尺

💛 以下係我收到既聖誕禮物 💛


🎀 Gudetama 化妝袋
R小姐之前已經送左個同款大大件既坐地CUSHION俾我
今次仲買埋同款化妝袋俾我
佢話要幫我儲埋一套 (*´∀`)~♥



🎀 Disney Pins
簡簡單單兩個扣針真係好靚啊
仲係我最鍾意既其中兩個角色 - LITTLE MERMAID / DAISY


🎀 Woody零食夾
我以前有兩位同屋主 (其中一位係R小姐)
佢地成日都話要食哂一包先可以新開一包零食
但我好貪心 我想樣樣都食下
有左零食夾就唔怕 工作時仲可以邊做邊吃零食



🎀 Little Mermaid 中毛巾
來自日本的柔軟薄薄Little Mermaid毛巾
打開之後好靚 好靚
我覺得我應該唔捨得用(●´ω`●)ゞ



🎀 PeriPera Lipgloss
公主風閃閃唇彩 好華麗啊



🎀 愛心溫泉蛋Gudetama髮圈
我打算扣落手袋但又有少少怕易污糟



🎀 我細個時係好鍾意LadyBug咖"
因為成日聽美國同學話如果LadyBug會為你帶來好運
"Having a ladybug land on you can be a magical moment."



🎀 Disney Daisy 原子筆
好明顯就係用來做擺設 幾得意!



🎀 Disney Daisy ChuLip
靚到未捨得開
粉紫色的Daisy 聽講係玫瑰+天竺葵+丁香的香味
只係睇下都好開心喇講真



🎀 Disney Daisy Pajama
同我住過既朋友都知我好鍾意買睡衣
大大細細 厚厚薄薄我都好鍾意買
特別係以前讀書時大部份時間都留係屋企/宿舍
Lounge Wear真係好常著咖



🎀 The Face Shop
我之前都想要呢D有公仔樣既面膜好耐咖喇!
呢個鹿仔好有聖誕節氣氛啊🎄🎄🎄🎄




🎀 Disney Bath Set
都係果句 "同我住過既朋友都知我好鍾意買"BATH SET
我係會花時間慢慢浸浴咖




🎀 Etude House BB Cream



🎀 Little Mermaid
肥嘟嘟魚尾好可愛啊!
我打算扣落手袋 咁先可以成日見到

今年交換返來的禮物收穫好豐富啊ヽ(✿゚▽゚)ノ