2015年9月16日 星期三

菇菇米芝蓮 ♣ Wired cafe

因為工作的關係
我今日終於可以離開灣仔
過大海去尖沙咀食lunch啦
工作地點係TheMira

所以我就近近地揀左MiraMall地庫入面既Wired Cafe
聽講係東京好出名 主打做甜品同埋班cake

我成日以為餐廳名係Weird Cafe 
到依家寫blog我先知道係Wired Cafe
我仲以為佢係食fushion菜所以佢改名做Weird Cafe (笑)

因為係平日晏晝 所以幸運地食到比正價平少的午市套餐
午餐有五款選擇 由飯到意粉 
連Pizza都有 
套餐大概$70-$80 
比平時我係灣仔的大概貴$20

因為突然好掛住以為大學時的墨西哥飯
加上本來就想食淡口味
所以我選了第三款 [煙三文魚彩虹飯]
彩虹的意思係飯上放滿唔同顏色的配菜
估唔到實物同相片算次啊都算幾似樣
蕃茄(紅色) 煙三文魚(橙色) 粟米(黃色)
牛油果(青綠色) 火箭菜(深綠色) 照燒醬(啡色)
因為有沙律係上面所以都預咗個飯唔會太熱
所有野撈埋一齊就食得啦
本來只有沙律醬就咁食已經好好食
相反加左照燒汁我反而覺得太鹹
其實總括嚟講都算係好味道

其實跟其實套餐仲包括一盆湯
但係我食晒成個飯之後都冇送來
問咗經理之後當然就有幫我補返
忌廉栗米湯味道唔錯 不過質地比較稀
套餐仲有間野咁仲有飲品
蜜瓜梳打 薑汁汽水 同一般咖啡奶茶
我見沙律已經係凍冰冰
咁就唔好食咁多生冷野

我揀咗熱辣辣嘅檸檬茶
其實總括來講呢一餐都幾好食
我應該下次會選擇晚餐去試吓佢哋最最出名嘅甜品