2015年9月17日 星期四

菇菇米芝蓮 ♣ 中村藤吉 綠茶店

有一日晏晝三點幾係尖沙咀就完成工作需要搵個地方坐低 做埋剩餘的工作
所以我就開始要上網搵餐廳
實在唔想再去Starbucks喇
行過TheOne就諗起一直以來都好想去既 [中村藤吉]
所以我就上去18樓碰碰運氣

平日下晝三點幾 估唔到都有人排隊喎
可能因為我只得一個人 
所以就比較容易有位
等等等等等咗大概20分鐘就有位啦

等位期間佢哋會提你有得試食
今日試食係 焙茶朱古力同埋中村茶
焙茶朱古力 食入口好濃朱古力味
慢慢之後先有深深的焙茶味滲出來
中村茶入口微微帶酸
師傅話係有六種綠茶茶葉調配出來的

入餐廳後 侍應會送來一壺熱茶
入口味道同中村茶唔一樣
我認為呢款比較好飲
我坐坐下自己一個人都飲哂成壺(笑)

甜品嘅份量都算大 
所以我一個人應該食唔晒
我就揀咗最普通嘅生茶啫哩

金屬碗入面就係一個小拼盤
有雪糕有啫哩有白玉有紅豆蓉
一個人來都食到咁多款食物
感覺好抵丫
:::::食後感:::::
💋 雪糕茶味唔夠 奶味比較重 偏甜
💋 啫哩焙茶味濃 唔甜 幾好味
💋 白玉普普通通 
💋 紅豆蓉配白玉配啫哩 味道唔錯


餐廳入面仲有紀念品店

可以買佢哋嘅餐墊 茶葉 甚至係杯

其實今日發生左件小插曲
我入左餐廳先發現自己只有$108現金
仲要無帶信用卡 
我計來計去最平價的甜點就要$88
openrice仲話要收$10茶芥
最後$98 僅僅夠錢埋單