2015年9月15日 星期二

去迪士尼做好準備 扮靚靚去迪士尼 ❆ ANNA

其實係外國  一直都好流行做迪士尼嘅裝扮 而家講緊並唔係平時萬聖節 
開Party 會見到誇張性感蓬蓬裙款(驚!)


而係利用角色嘅主要色系 配搭出casual wear既感覺
隨時在網上一查 'Disney Outfit'就有好多sample
[photosource: Pinterest]

因為今次要去暑期限定嘅冰雪奇緣活動 所以今次我揀嘅就係冰雪奇緣入面嘅妹妹  - ANNA 








選擇妹妹唔選擇主角最重要嘅原因 係因為我覺得淺藍色顯黑
電影入面Anna有兩套衫 一個冬天一個夏天
我一直以來都唔鐘意綠色
所以我就係呢個熱辣辣嘅夏天
揀咗ANNA冬天嘅裝扮



:::::冬季ANNA嘅配搭:::::
❆棗紅色嘅披肩
❆黑色的上衣
❆金色皮帶
❆寶藍色半身裙

:::::菇菇當日配搭:::::
❆酒紅色上衣 - Zara
❆黑色皮帶 - 多年前爸爸嘅收藏
❆寶藍色波波點半身裙 - GU TAIWAN
❆銀色布鞋 - TOMS

希望嚟緊嘅日子我繼續可以咁有心機先做好迪士尼裝扮

- 同場加映 - 
朋友的FROZEN ELSA OUTFIT