2013年10月27日 星期日

彩豐行 暗倉去印面膜

今晚試一個 彩豐行 暗倉去印面膜 。
今晚之前 我係未用過任何彩豐行面膜既
因為一直都有朋友同我講:「彩豐行咁平 ,可能好易敏感」
咁我認同彩豐行產品有時質素有少少不平均
我係一直都有用彩豐行 沖涼 和 浸浴,

但係有一日 我見到朋友Facebok專程推介 「彩豐行 暗倉去印面膜」
仲誇張咁話:「尋日既暗倉印 尋晚用面膜 今日素顏出街都冇問題!」

今日經過彩豐行,就決定俾一次機會彩豐行
因為我皮膚非常敏感 同完所有有酒精既護膚品 我都會紅腫幾日至幾星期

所以 我今次冒好大險去試 彩豐行 暗倉去印面膜咖


價錢$10 
- 以彩豐行其他產品嚟講 $10唔算平

適合類型:適合油性、暗瘡粗糙肌膚、適合中至油性肌膚 
- 做完面膜先見到「適合中至油性肌膚」,哎呀 唔係我喎哈哈

功效說明:
含有金縷梅和金銀花精華成分,可清潔並舒緩肌膚,收斂毛孔,調理肌膚,減緩面泛油光情況,令肌呈現複細緻幼滑,保持彈性光澤。
-舒緩肌膚呢方面確實唔錯 


打開面膜後 係嚇一嚇既 感覺好厚身 即使拎起佢 精華都唔會滴落嚟既
呢個時候有少少擔心 所以我又再睇一次面膜成份:
金縷梅精華液(Witch Hazel Extract),蒲公英精華(Dandelion Extract),金銀花精華液(Honeysuckle Extract),薄荷葉精華(Mint Extract)。。。
見到「金銀花」,安心少少。

用後感:
第一次用完好似真係淡左少少,不過要再試多幾次。
可以的話應該會呢幾日去入貨 試一星期